Методична робота

    У 2016 - 2017 навчальному році методична робота в школі здійснювалася відповідно до Законів України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту” та також відповідно до завдань, визначених у наказі по школі № 119 від 05.09.2016 р. “ Про організацію науково-методичної роботи з педагогічними кадрами школи в 2016-2017 навчальному році”.

   Роботу педагогічного колективу було спрямовано на реалізацію науково-методичної проблеми «Формування життєвих компетенцій школяра у рамках освітнього простору» та виконання таких завдань:

-   підвищення якості знань учнів з базових предметів навчального плану;

-     залучення обдарованих дітей до науково-дослідницької діяльності;

- підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи школи професійної адаптації молодого учителя, ШМО учителів-предметників, проведення предметних тижнів;

- підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громади, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня, враховуючи соціальний запит та особисту зацікавленість учнів, батьків, педагогів;

- удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке залучення їх до вирішення питань організації навчально-виховного процесу, життєдіяльності навчального закладу;

-   забезпечення ефективності методичної роботи школи;

-   підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів;

- продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я учнів;

-   забезпечення психологічної підтримки загальношкільних методичних заходів;

-   підвищення іміджу навчального закладу.

-  поширення передового педагогічного досвіду працівників навчального закладу.

    З метою цілеспрямованої роботи та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в школі була створена методична рада, до складу якої ввійшли директор школи, заступник директора з навчально-виховної роботи, керівники шкільних методичних об’єднань.

    Протягом року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі питання:

          зміст, форма, методи підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

    • підготовка учнів до учнів в шкільних, районних предметних олімпіадах та конкурсі творчих робіт ;
    • робота з вчителями,що відчувають утруднення в роботі;
    • хід атестації педагогічних працівників;
    • підведення підсумків методичної роботи за 2016-2017 н.р. та прийняття рекомендацій щодо організації методичної роботи у 2017-2018 н.р.

   Члени методичної ради брали участь у підготовці та проведенні педагогічних рад, шкільних та районних семінарів, інших методичних заходів.

               Протягом 2016-2017 н.р було проведено відкриті уроки:

Дата

Клас

Предмет

Вчитель

Тема уроку

листопад

8

англійська мова

Гацула С.В.

 «Go to the Zoo»

лютий

8

укр. мова

Клліпакова І.М.

Розвиток мовлення

березень

4

читання

Ломаченко О.Ф.

Урок-узагальнення знань

лютий

9

біологія

Любченко О.В.

Кроветворна система

Січень

7

Фізична культура

Панчехіна Є.І.

Рухові вправи при грі в баскетбол.

      Уроки проведені на належному науково-теоретичному, методичному рівні.

      Один із напрямків методичної роботи - узагальнення та презентація матеріалів з досвіду роботи вчителів школи. Протягом року продовжувалася робота щодо поповнення узагальнених матеріалів з досвіду роботи вчителів школи.

      З боку дирекції школи, керівників ШМО надавалася допомога вчителям, які навчалися на курсах підвищення кваліфікації, проводилося індивідуальне консультування педагогів.

      Систематично проводила роботу методична рада, яку очолювала ЗД НВР Котова В.П. До складу МР увійшли досвідчені вчителі школи, голови шкільних методичних обєднань .

Координатором методичної роботи із підвищення якості освіти в школі була методична рада, на засіданнях якої розглядались теоретичні питання, визначались основні аспекти практичної реалізації нововведень, проводився аналіз їх доцільності та результативності, розроблялись методичні рекомендації по використанню передового педагогічного досвіду, затверджувались плани роботи методичних об’єднань, викладання факультативів, курсів за вибором, тексти завдань для проведення тематичних і семестрових атестацій.

   Методичною радою закладу розроблена структура організації методичної роботи, яка забезпечувала підвищення рівня методичної підготовки педагогів, практичне опрацювання методичної теми школи.

   Протягом 2016-2017 навчального року було організовано роботу 4 методичних об’єднань за напрямками: природничо-математичний (Шевченко О.Ю.), суспільно-гуманітарний (Кліпакова І.М.), класних керівників (Гацула С.В.), вчителів початкової школи (Скринник О.Є.), затверджено плани роботи, методичні теми, над якими працювали ШМО. Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку. Були проведені заплановані засідання методичних об’єднань, на яких обговорювалися як організаційні питання (підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, затвердження завдань для державної підсумкової атестації), так і науково-методичні питання.

   Традиційними формами методичної роботи з учителями були засідання і творче звітування методичних об’єднань, семінари–практикуми, педмайстрені, майстер-класи.

   У рамках «Предметних тижнів» були проведені предметні тижні  української мови, біології,  в яких брали участь велика кількість учнів. Проведено різноманітні виховні заходи: виставки тематичних газет, конкурси, турніри, презентації для учнів різних класів, свята, інсценізації тощо. Протягом семестру вчителі школи проводили позакласні заходи в межах шкільних предметних тижнів.

   Проблеми наступності у навчанні  також була приділена увага: проведені спільні засідання МО вчителів початкових класів та МО вчителів гуманітарного та природничо-математичного напряму, наради при директорі, мала педрада з питань адаптації першокласників, п’ятикласників та узгодження єдиних вимог вчителів базової та початкової школи до оцінювання навчальних досягнень учнів у 4-ому та 5-ому класах, індивідуальні консультації з батьками першокласників та п’ятикласників. Робота в цьому напрямку була проведена на достатньому рівні, що дало можливість успішно адаптуватись учням 1-го та 5-го класів.

    Керівники ШМО звітували про роботу протягом року. В цілому роботу ШМО протягом 2016-2017 н.р. можна вважати задовільною.

    У 2017-2018 н.р. ШМО учителів-предметників необхідно чітко спланувати роботу з обдарованими дітьми, працювати над підвищенням рівня якості знань учнів, підвищувати якість підготовки учнів до олімпіад з математики, інформатики, української та іноземної мови, хімії, активніше залучати учнів до участі в інтелектуальних конкурсах, продумувати науково-теоретичні питання для обговорення на засіданнях стосовно реалізації науково-методичних проблем.

 

ПРОТОКОЛ  № 5 від 12.02.2018 р. 

ЗАСІДАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ ПРО ВИБІР ТА ЗАМОВЛЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ УЧНІВ ТА ВЧИТЕЛІВ 5 КЛАСУ

 

                    Додаток 2 до листа МОН                
                від 06.02.2018 № 1/9-79                    
                                    
Вибір та замовлення підручників для учнів 5 класу  та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти                                     
Назва закладу:                Красногорівська ззагальноосвітня школа І-ІІІ ст. №1                    
Область (місто):                Донецька     (м. Красногорівка )                
Район/ ОТГ:                Мар'їнський                    
Населений пункт/ район міста:                м. Красногорівка                    
Електрона адреса закладу:                krasnogorovka1@gmail.com                    
                                    
Мова(и) навчання:            російська                        
Форма власності:            комунальна                        
Прогнозована кількість учнів 5 класу:                    9                
                                    
    №    Назва підручника    Автор            Мова підручника    Замовлено:         
                             для учнів    для вчителів    
    1    Українська мова    Заболотний О. В., Заболотний В.В.            українська    9    1    
    2    Українська література    Авраменко О. М.            українська    9    1    
    3    Російська мова    Давидюк Л. В.            російська    9    1    
    4    Математика    Мерзляк А.Г., Полонський В.Б.            українська    9    1    
    5    Англійська мова    Карпюк О. Д.            українська    9    1    
    6    Німецька мова (1-й рік навчання)    Сотнікова С.І.,Білоусова Т.Ф.            українська    9    1    
    7    Зарубіжна література    Волощук Є.В.            українська    9    1    
    8    Природознавство    Ярошенко О.Г., Бойко В.М.            українська    9    1    
    9    Основи здоров 'я    Бех І.Д., Воронцова Т.В.            українська    9    1    
                                    
        Директор школи            Бардак Олена Олексіївна